Аналіз виконання вимог закону України «Про звернення громадян»
у Національному університеті цивільного захисту України
за І квартал 2024 року
У Національному університеті цивільного захисту України організація роботи зі зверненнями громадян та їх особистого прийому посідає пріоритетне місце в роботі закладу вищої освіти.
В університеті запроваджено систему розгляду письмових звернень громадян та особистого прийому громадян керівництвом навчального закладу. Щокварталу проводиться засідання комісії по роботі зі зверненнями громадян.
На адресу закладу вищої освіти звертаються громадяни з усіх регіонів України та зарубіжжя.
Упродовж січня-березня 2024 року до університету надійшло 27 звернень:
- пропозиція щодо приведення у відповідність роботу надзвичайних служб м. Харків при проведенні термінових заходів по розбору завалів та наслідків уражень ракетними ударами (1)
- щодо повернення коштів, сплачених за навчання (1);
- щодо видачі дублікату диплома та додатка до диплому (12);
- щодо проведення занять з підвищення кваліфікації (1);
- щодо надання довідки про навчання (4);
- щодо працевлаштування (1);
- щодо надання довідки про грошове забезпечення (5);
- щодо надання витягів з наказів (1);
- щодо надання довідки про приватизацію (1).
Усі звернення були ретельно розглянуті. Авторам звернень надані компетентні роз’яснення згідно з вимогами чинного законодавства.
Керівним складом університету протягом І кварталу 2024 року у зв’язку із введенням в Україні воєнного стану особистий прийом громадян не здійснювався.
Стан роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2024 року був розглянутий на засіданні ректорату університету.