Аналіз виконання вимог закону України «Про звернення громадян» 
у Національному університеті цивільного захисту України 
за І квартал 2024 року

 

У Національному університеті цивільного захисту України організація роботи зі зверненнями громадян та їх особистого прийому посідає пріоритетне місце в роботі закладу вищої освіти.

В університеті запроваджено систему розгляду письмових звернень громадян та особистого прийому громадян керівництвом навчального закладу. Щокварталу проводиться засідання комісії по роботі зі зверненнями громадян.

 На адресу закладу вищої освіти звертаються громадяни з усіх регіонів України та зарубіжжя.

Упродовж січня-березня 2024 року до університету надійшло 27 звернень:

  • пропозиція щодо приведення у відповідність роботу надзвичайних служб м. Харків при проведенні термінових   заходів по розбору завалів та наслідків уражень ракетними ударами (1)
  • щодо повернення коштів, сплачених за навчання (1);
  • щодо видачі дублікату диплома та додатка до диплому (12);
  • щодо проведення занять з підвищення кваліфікації (1);
  • щодо надання довідки про навчання (4);
  • щодо працевлаштування (1);
  • щодо надання довідки про грошове забезпечення (5);
  • щодо надання витягів з наказів (1);
  •  щодо надання довідки про приватизацію (1).

Усі звернення були ретельно розглянуті. Авторам звернень надані компетентні роз’яснення згідно з вимогами чинного законодавства.

Керівним складом університету протягом І кварталу 2024 року у зв’язку із введенням в Україні воєнного стану особистий прийом громадян не здійснювався.

Стан роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2024 року був розглянутий на засіданні ректорату університету.