Матеріально-технічна база

 

Матеріально-технічна база НПРЧ включає в себе пожежно-рятувальну техніку та пожежно-технічне і рятувальне обладнання:
 

АЦ-4-60(5309)505М (автоцистерна)

Основний пожежний автомобіль загального призначення. Автоцистерна пожежна АЦ-4-60 (5309)-505М призначена для доставки до місця пожежі бойового розрахунку, засобів пожежогасіння, пожежно-технічного озброєння (ПТО) і служить для гасіння пожеж водою і повітряно-механічною піною.

Технічні характеристики:
Базове шасі-МАЗ - 53095 / 4х4.1
Двигун - дизельний
Потужність (макс), кВт (к.с.)-243 (330)
Швидкість (макс), з повним навантаженням, км / год - 85
Число місць для бойового розрахунку, чол - 1 +6
Запас води, м3 (л) - 4 (4000)
Піноутворювача, не менше - 0,4 (400)
Тип системи водозаповнених - Автономна, напівавтоматична з шиберним електроприводним насосом
Довжина напірних рукавів, м - 20/400
Лафетний ствол - Ствол лафетний стаціонарний Protek Style 622 з ручним керуванням
Кількість ручних стволів - 5
Насос Пожежний відцентровий - ПН-60Б-Р-Р
Подача насосу, л/хв (л/с) - 0,06(60)
Напір насоса, м - 100
Номінальна частота обертів. об/мин - 2700
Найбільша геометрична висота всмоктування, м - 7,5
Тривалість заповнення насоса за максимальної геометричній висоті всмоктування,с, не більше - 60
Габаритні розміри (довжина: ширина: висота), мм - 8500: 2550: 3640
Маса автомобіля з повним навантаженням, кг - 19000

 

 

FORD RANGER (спеціальна аварійно-рятувальна машина)

САРМ-Л призначений для забезпечення дій рятувальників у кількості 3-5 осіб, проведення першочергових аварійно-рятувальних робіт, заходів щодо пошуку постраждалих та надання їм першої медичної допомоги, зв’язку та оповіщення під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуацій, а також надання допомоги постраждалим при ДТП.

Функціональне призначення САРМ-Л:
оперативна доставка дорогами всіх категорій рятувальників та спеціального устаткування до місць проведення першочергових аварійно-рятувальних робіт та виникнення дорожньо-транспортних пригод;
оповіщення населення про надзвичайну ситуацію, передача спеціальних світлових і звукових сигналів, мовних команд і повідомлень у радіусі до 500 м;
організація радіозв'язку в ультракороткому та короткому діапазоні хвиль (далі - УКХ (КХ)-діапазоні) з використанням базової радіостанції на дальність не менше 20 км та переносних - на дальність не менше 3 км;
евакуація постраждалих з осередків надзвичайної ситуації, у тому числі з важкодоступних ділянок місцевості;
рятування людей, заблокованих унаслідок дорожньо-транспортних пригод;
надання домедичної допомоги постраждалим;
різання металевих елементів конструкцій;
підйом залізобетонних і металевих конструкцій, техніки, ємностей та інших вантажів;
деформація, переміщення і руйнування силових елементів конструкцій, перерізання металевих конструкцій;
розширення вузьких отворів у завалах та пошкоджених конструкціях;
огорожа небезпечних ділянок і місць проведення аварійно-рятувальних робіт;
освітлення місць проведення аварійно-рятувальних робіт.

 

 

Пожежна автоцистерна АЦ- 40(432921) 63Б.02
 
Основний пожежний автомобіль загального призначення. Автоцистерна середнього типу призначена для доставки до місця пожежі оперативного розрахунку, засобів пожежогасіння та обладнання, а також гасіння пожеж водою та повітряно-механічною піною.  
Шасі  - ЗІЛ 432921 / 4Х2;                                   
Двигун – дизель;
Макс. швидкість –90 км/г;                   
Ємність баку – 150л.;
Витрата ПММ на 100 км. – 28 л.
Опер. розрахунок - 2 - 7 осіб;
Ємність цистерни – 2700 л.;
Ємність пінобаку – 170 л.;
Подача води – 40 л/с;
Напір – 10 атм.;
Макс. висота всмоктування – 7,5 м.
 
 
 
Пожежна автоцистерна АЦ-40(131)137А
 
Основний пожежний автомобіль загального призначення. Автоцистерна середнього типу призначена для доставки до місця пожежі оперативного розрахунку, засобів пожежогасіння та обладнання, а також гасіння пожеж водою та повітряно-механічною піною.  
 
Шасі - ЗІЛ 131 / 6Х6;
Двигун – бензиновий;
Макс. швидкість –80 км/г;
Ємність баку – 150л.;
Витрата ПММ на 100 км. – 50 л.
 
Опер. розрахунок - 2 - 7 осіб;
Ємність цистерни – 2400 л.;
Ємність пінобаку – 150 л.;
Подача води – 40 л/с;
Напір – 10 атм.;
Макс. висота всмоктування – 7 м.
 
 
 
Пожежна автодрабина АД-30(131)ПМ-506
 
Спеціальний пожежний автомобіль призначений для підйому пожежних на верхні поверхи будинків та споруд, для рятування людей та цінностей на висоті до 30-метрів, також використовується для гасіння пожеж водою і повітряно-механічною піною за допомогою лафетного ствола або 1-2 ГПС-600, які встановлюються на вершину комплекту колін. Освітлення прожекторами місця аварії, або переміщення вантажу при зібраних колінах.  
Базове шасі ЗІЛ-131 / 6х6
Двигун – бензиновий
Максимальна швидкість - 80 км/г;
Витрата на 100 км. – 40 л.;
Опер. розрахунок - 1-3 особи;
Висота підйому стріли - 30,2 м.;
Найбільший виліт - 16 + 0,5 м.;
Діапазон кута підйому - 0-75º;
Макс. навантаження на вершину не приставленої драбини при макс. висуненні - 160 кг.;
Вантажопідйомність зібраним комплектом колін - 1000 кг;
Час встановлення на виносні опори – 45 + 5 сек.;
Час обертання на 360º - 45 + 15сек;
Час підйому до кута 75º - 25 + 5 сек;
Час повного висування - 25 + 5 сек.
 
 
 
 
 
Iveco Magirus LF 16-TS
 
Автомобіль спеціального призначення, оснащений стаціонарно встановленого переднього розташування насоса з продуктивністю до 1600 літрів за хвилину, а також мобільним портативним насосом, який може також поставляти до 1600 літрів води за хвилину. Обладнаний 600 метрами напірних рукаві з матеріалу verlastet.
Технічні характеристики LF 16-TS:
Производитель: IVECO Magirus
Строительство: Лентнер
Мощность двигателя: 163 л.с.
Привод: полный привод
Цвет: RAL 3000, красная пожарная машина
Общий вес: 9 т
Год постройки: 1987
Высота: 3,20 м
Емкость: 2400 л / мин. при 8 бар
Автомобиль Насос: Циглер, 16/8
Экипаж: 1/8